Värianalyysi

Tyylikkään ja helpon pukeutumisen lähtökohta on värianalyysi

BC- värianalyysi on ihan ensimmäinen asia, joka sinun kannattaa teettää, kun haluat päivittää tyylisi ja vaatekaappisi. 
Nimittäin värianalyysi kertoo sinulle, missä väreissä olet kauneimmillasi, jopa ilman meikkiä.

Kun ostat vain oman värikarttasi mukaisia vaatteita, ne kaikki sopivat yhteen ja pääset huomattavasti helpommalla niin vaateostoksissa, kuin pukeutumisessa ylipäätään!

BC- värianalyysi perustuu ihonväriin. Se on koko eliniän sama pohjasävyltään riippumatta rusketuksesta tai ikääntymisestä.
Ihonsävysi on joko hyvin lämmin, jolloin edustat värityypiltäsi syksyä, heleän lämmin , jolloin edustat kevättä, " jäätävän viileä", jolloin olet talvi-ihminen tai kevyesti viileä, joka taas tarkoittaa kesä-ihmistä.
Tätä voi olla hyvin vaikea itse selvittää, sillä se vaatii harjoitusta, silmän harjaantumista.

Olen Beauty Colorsin auktorisoima ja hyvin kokenut konsultti. Värianalyysi tehdään eri värisillä, tarkoin valituilla kankailla. Vain harjaantunut silmä erottaa, mikä on sinun aito, luonnollinen värisävysi ja mitkä värisävyt sitä vahvistavat. Huonot värit nimittäin tuovat keltaisuutta, punaisuutta, tummia varjoja tai epämiellyttäviä läikkiä kasvoihin.
Ja musta väri sopii vain talvi-ihmiselle!

Asiakkaat ovat kertoneet, että analyysi saa aikaan värinälän!
Kun on epävarmuudessaan käyttänyt lähinnä mustaa ja harmaata, nyt haluaa kaikkia niitä ihania värejä, joiden tietää ja näkee sopivan. 

Ota iso askel rahaa ja aikaa säästävää ja tyylikästä pukeutumista kohti!
Varaa aika värianalyysiin! Soita tai laita viestiä p. 044 3548108.

Käytännön pukeutumisvinkkejä

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 24.1.2022 alkaen.

Verkkokauppa

Virpikatariina Oy
Kauppakatu 8
44100 Äänekoski

p. 044 354 8108
info@virpikatariina.fi
2931056-3

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii PayTrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Virpikatariina Oy
Kauppakatu 8
44100 Äänekoski

p. 044 354 8108
info@virpikatariina.fi
2931056-3

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulut ovat 5,90€/ tilaus riippumatta tilattavien tuotteiden määrästä. Tuotteet toimitetaan postin välityksellä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat postin toimitusehtojen mukaiset. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.